Jak zarobić na Tik Tok

Tik Tok to najszybciej rosnąca aplikacja na świecie. Statystyki wskazują, że korzysta z niej nawet 700 milionów użytkowników dziennie. Aplikacja nie jest już zabawką dla dzieci, ale potężnym medium społecznym oraz reklamowym.

Jak zarobić na Tik Tok — sposób pierwszy

Niewiele osób wie, ale na Tik Tok można zarobić poprzez dodanie swojej muzyki do repozytorium. Przy tworzeniu filmików na Tik Tok nie można wgrać muzyki — należy wykorzystać tą, którą udostępnia serwis. Za każde użycie utworu, artysta dostaje określoną sumę pieniędzy. Taki sposób na rozpromowanie swojej twórczości może być naprawdę niesamowicie skuteczny — najlepszym tego przykładem jest sukces piosenki “Old Town Road” stworzonej przez Lil Nas i “Truth Hurts” stworzonej przez Lizzo. Oba utwory zyskały popularność właśnie jako podkładów do filmików na Tik Tok.

Dodanie swojej muzyki do repozytorium nie jest jednak łatwe. Wiąże się to z różnymi formalnościami, które dla większości osób mogą być zawiłe. Najlepiej wykorzystać do tego certyfikowanego przez Tik Tok dystrybutora muzyki. Pierwszym dystrybutorem z oficjalnym tytułem Digital Distributor in Poland jest Independent Digital — jest to jedna z największych firm w Polsce zajmujących się cyfrowym rynkiem muzycznym.

Jak zarobić na Tik Tok — sposób drugi

Tik Tok, tak jak każde social media, pozwala użytkownikom na zarabianie na ich treści poprzez umieszczenie w nich reklam i kampanie sponsorowane. Nie jest to jednak aż tak proste, jak w przypadku YouTube czy Instagrama.

Tik Tok dba o to, aby dostarczana treść była jak najbardziej jakościowa i dopasowana do odbiorców. Użytkownicy mogą zarobić jedynie wtedy, gdy mają odpowiednią liczbę obserwujących na swoim profilu (co najmniej 10 tysięcy obserwatorów). Wtedy mogą rozpocząć współpracę z markami poprzez polecanie ich produktów. Można również dostać “napiwek” od swoich obserwatorów poprzez Tik Tok Cash podczas live streamingów.

Wszystkie te sposoby powodują, że aby zarobić na Tik Tok trzeba, naprawdę się napracować. Jakościowy content i dopasowany do zainteresowań użytkownika jest w tej chwili wyróżnikiem Tik Toka wśród innych aplikacji społecznych.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here