Utylizacja oleju spożywczego

Firmy utylizujące olej spożywczy zapewne używają jakiejś chemii, po to by zneutralizować szkodliwe substancje zawarte w tym zużytym oleju, ale skład tych chemikaliów często jest objęty tajemnicą handlową. Inaczej wygląda to jedynie w przypadku zbiorników, w których to odbiera się olej. Takowe trzeba myć po każdym użyciu i odstawiać czyste do konkretnego lokalu gastronomicznego, po to by dana firma zlewała do nich olej.

Istotne wzmianki o pojemnikach na olej

Cechą, która wyróżnia zbiorniki na olej spożywczy, który ma zostać poddany utylizacji jest rzecz jasna ich trwałość, czyli taki zbiornik nie ulegnie rozszczelnieniu tylko ze względu na to, że przewrócił się na bok. Wiele znaczy też i to, że taki zbiornik po opróżnieniu dokładnie się myje, czyli w przypadku niektórych firm utylizujących olej spożywczy używa się specjalnego i dość drogiego sprzętu. Taki sprzęt przyśpiesza rzecz jasna samo mycie i co najistotniejsze jest to opcja bardzo ważna dla konkretnej firmy, bo dzięki niemu dany zbiornik jest gotowy do ponownego użycia o te kilkanaście minut wcześniej. Dlatego też można taki zbiornik szybciej odwieźć do tego większego lokalu gastronomicznego, a po dwóch lub trzech dniach ponownie odebrać pełny. W tym postępowaniu nie ma nic dziwnego, bo i w tej branży trzeba usługi wykonywać szybko i na wysokim poziomie.

Modernizacje

Firmy utylizujące olej spożywczy także się modernizują, czyli powiększają flotę pojazdów specjalistycznych do odbioru oleju i inwestują też w maszyny do szybkiego mycia pojemników. Mowa tu dokładnie o tym, że modernizacja oznacza szybsze działanie i możliwość świadczenia usług dla znacznie większej liczby klientów. Dokładnie w ten sposób postępują też przedsiębiorcy działający w innych branżach, czyli modernizowanie przedsiębiorstwa ma służyć obniżeniu kosztów świadczenia usług lub zwiększeniu mocy przerobowych. Zwiększają ją od lat firmy utylizujące olej i nawet handlują nowym świeżym olejem, oliwą i masłem. Takie dodawanie usług do tej podstawowej ma sens, bo klienci szukają firmy, która nie tylko zutylizuje ten zużyty olej, ale też da nowy olej spożywczy w kosztach konkretnego abonamentu. Takie świadczenie usług to większa atrakcyjność i często też niższa cena.

Czy promocje to dobra sprawa?

Przedsiębiorcy utylizujący olej spożywczy mogą też się bawić w różnego rodzaju uatrakcyjnienia oferty, czyli sezonowo dawać rabat na swoje usługi. Mowa tu rzecz jasna o sezonie turystycznym, w którym to pracy jest więcej. Właśnie wtedy warto dawać rabaty, choć raczej niezbyt duże. Powinny one raczej dotyczyć klientów, którzy w skali tygodnia zdają w sezonie pewną ilość zużytego oleju. Taka promocja zazwyczaj utrzymuje stałego klienta i często zachęca nowego do skorzystania z danej oferty. Rzecz jasna to nadal oznacza świadczenie usług na wysokim poziomie, czyli to mycie pojemników na olej dedykowaną chemią i na specjalnej maszynie, bo klienta nie przekonują jedynie upusty, ale też świadczenie usługi na wysokim poziomie, bo w czasach obecnych istnieją specjalne urzędy kontrolujące lokale gastronomiczne i to na wiele różnych sposobów.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here