telebimy reklamowe

Telebimy to rodzaj ekranów wizyjnych, zbudowanych z dużej ilości diodek LEDowych. Z telebimów korzysta się w różnych sytuacjach i miejscach – zarówno w przestrzeni miejskiej, gdzie telebimy wykorzystuje się jako nośniki treści reklamowych, jak i podczas wydarzeń masowych – takich jak festiwale, targi, zawody sportowe. W każdej sytuacji telebim pozwala nam wyświetlać wybrane treści wizualne w dobrej jakości oraz z dużym stopniem nasycenia kolorystycznego. Jeśli zastanawiasz się nad wykorzystaniem telebimów jako nośników reklamowych – poniżej przedstawiamy kilka porad, do których warto się zastosować przed podjęciem ostatecznej decyzji.

Telebimy reklamowe – krótkie wprowadzenie dla planujących zakup lub wynajem

Telebimy reklamowe są z powodzeniem wykorzystywane wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba prezentowania wyraźnego obrazu dla dużej ilości osób. Z tych powodów, telebimy znajdują zastosowanie zarówno w reklamie zewnętrznej jak i podczas różnego typu wydarzeń. Oprócz telebimów często korzysta się również z ekranów LCD, projektorów lub innego typu ekranów wielkoformatowych. Telebimy mają jednak nad nimi wyraźną przewagę.

Przede wszystkim – obraz wyświetlany na telebimach jest niezwykle wyraźny oraz precyzyjny, a także nasycony barwami. Telebimy pozwalają wyświetlać treści w dużym stopniu jasności, co czyni je widzialnym zarówno w środku nocy, jak i podczas najbardziej słonecznych dni w roku. Innymi słowy, reklama na telebimach jest widoczna niezależnie od poziomu nasłonecznienia i panujących warunków pogodowych. 

W telebimach stosuje się konstrukcję modułową. Oznacza to, że poszczególne ekrany można ze sobą łączyć, tworząc bardziej rozbudowane oraz większe figury. Dotyczy to zarówno łączenia ekranów w pionie jak i poziomie. Rozmiar i typ wyświetlanych treści można podporządkować kształtowi oraz rozmiarowi telebimu.

W budowie telebimów stosuje się diody LED, które tworzą pojedyncze piksele obrazu. Im więcej jest diod w danym telebimie, tym bardziej wyraźny obraz będzie on prezentował.

Po czym poznać telebim dobrej jakości? Czyli o najważniejszych parametrach telebimów

Pierwszym istotnym parametrem, na który warto zwrócić uwagę w czasie przeglądania dostępnych telebimów, jest odległość pomiędzy poszczególnymi pikselami, określana w milimetrach. Oznacza on zarówno odległość mierzoną w pionie jak i poziomie. Oczywiście, zasada oceny jest pod tym względem prosta – im mniejszy jest ten wskaźnik, tym lepszej jakości i bardziej szczegółowy będzie wyświetlany obraz.

Luminacja to kolejna ważna cecha. Oznacza ona jasność danego telebimu i wyrażany jest za pomocą jednostek nt. Telebimy przeznaczone do stosowania wewnątrz pomieszczeń powinny mieścić się w przedziale 3,5-7 tys. nt. Telebimy do stosowania na zewnątrz powinny być jasne w przedziale od 3,5 do nawet 7 tys. nt.

Maksymalny poziom pobieranej mocy to jednostka oznaczająca ilość pobieranej energii do zasilenia metra kwadratowego telebimu podczas pracy w pełnej jasności. Oczywiście, telebimy rzadko pracują w pełnej jasności, a gdy tak się dzieje – wyświetlany obraz jest całkowicie biały.

Średni pobór mocy oznacza natomiast moc elektryczną potrzebną do oświetlenia metra kwadratowego o jasności rzędu 30-40%.

Stopień ochrony oznacza odporność danej konstrukcji na działanie czynników atmosferycznych – w tym przede wszystkim wilgoci oraz pyłków. Wyrażany jest za pomocą czynnika IPXX, gdzie pierwsze X oznacza stopień ochrony przed pyłkami, drugi X natomiast przed wilgocią.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here